loading...
SkyGraph
SkyGraph بازدید : 118 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (3)

هندزفری تغییر صدا بی شک بهترین و جذاب ترین وسیله ساخت بشر می باشد که استفاده های زیادی از ان به صورت عمده و فراوان میشود.فقط کافی است یک بار  هندزفری تغییر صدا  موبایل اصل را انتحان کنید و از امکانات بی شمار ان بهره ببرید.هندزفری تغییر صدا با وصل شدن به گوشی موبایل شما صدای شما را هرگونه که بخواهید تغییر می دهد.

میتوانید هندزفری تغیر صدا جالب و متفاوت تغییر صدا را بخرید وبه دوستانتان هدیه کنید.هندزفری تغییر صدا از فروشگاه اینترنتی مطمئن عرضه میشود.که به راحتی میتوانید برای تمام گوشی ها از این هندزفری جادویی استفاده کنید.

هندزفری تغییر صدا

فروش و خرید هندزفری تغییر صدا به صورت اصل ویژه جوانان و دختران و پسران.با خرید هندزفری تغییر صدا در مکالمات فقط با فشردن یک دکمه که بر روی بدنه هندزفری تغییر صدا موجود است.صدای خود را به صورت کاملا طبیعی و زیبا عوض کنید.با خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا به صورت رایگان ان را درب منزل تحویل گرفته انگاه هزینه ان را به مامور پست بپردازید.

فروشگاه اینترنتی خرید عرضه محصولات اینترنتی و شاپ این هندزفری تغییر صدا موبایل را به شما معرفی می کند.و شما با فشردن یک کلیک هندزفری تغییر صدا خود را سفارش دهید و در محل کار یا هرجای دیگری هندزفری تغییر صدا خود را در پک مخصوص تحویل بگیرید.

 

SkyGraph بازدید : 192 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

توو لیل در 14 اوت 1985 در نروژ به دنیا آمد. او درسال 2007 به عنوان ملکه زیبایی کشورش انتخاب شد و از همان زمان در اروپا شهرت یافت.توو فعالیت خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد اما حالا تصمیم گرفته است که وارد دنیای سیاست بشود.

SkyGraph بازدید : 128 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

 
مدل برزیلی كه دست و پاهایش را از دست داده بود جان خود را از دست داد!
چندی پیش ملكه زیبایی 20 ساله “ماریانا  بریدی” رویای بسیاری از زنان برزیلی بود، كسی كه با نگاه زیبا و گیرایی كه داشت سعی می‌كرد خانواده‌اش را از فقر و تنگدستی نجات دهد.

بعد او به عفونت مجاری  ادراری مبتلا شد. باكتری بسرعت پخش شد و سنگدلانه تمام بدنش را گرفت. او داروهای زیادی مصرف كرد و پزشكان برای اینكه بدنش را نجات دهند، دست ها و پاهایش را قطع كردند. اما او جان خود را از دست داد.

SkyGraph بازدید : 302 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

 
مجموعه تخت سلیمان در سال 1382 به عنوان چهارمین اثر باستانی ایران در یونسکو ثبت شد.
تخت سلیمان یا شهر گنجک (شیز) در 45 کیلومتری شمال شرقی شهرستان تکاب در دره سرسبز در بلندی 3000 متری، سرشار از جاذبه‌های کم نظیر طبیعی- تاریخی واقع شده و قله 3200 متری بلقیس هم در آنجا قرار دارد.
 
کوهی در ایران که سلیمان جن ها را در آن زندانی می کرد..!

ویرانه‌های بجا مانده از آتشکده آذرگُشنَسب؛آتشکده پادشاهان و جنگاوران در اطراف دریاچه ای همیشه جوشان و زیبا با دریاچه‌ای به عمق حدود 120متر، روی صخره ای سنگی ناشی از رسوبات آهکی دریاچه، میان برج و باروی سنگی، آثار معماری خاص مانند چهار طاقی آتشکده و سازه های آیینی،نیایشگاه آناهیتا،کاخ‌های دوران ساسانی و ساختمان‌هایی مربوط به پادشاهان ایلخانی قرار دارد.

SkyGraph بازدید : 143 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

درس اول:
یه روز مسوول فروش ، منشی دفتر ، و مدیر شرکت برای ناهار به سمت سلف قدم می زدند… یهو یه چراغ جادو روی زمین پیدا می کنن و روی اون رو مالش میدن و جن چراغ ظاهر میشه… جن میگه: من برای هر کدوم از شما یک آرزو برآورده می کنم… منشی می پره جلو و میگه: «اول من ، اول من!… من می خوام که توی باهاماس باشم ، سوار یه قایق بادبانی شیک باشم و هیچ نگرانی و غمی از دنیا نداشته باشم»… پوووف! منشی ناپدید میشه… بعد مسوول فروش می پره جلو و میگه: «حالا من ، حالا من!… من می خوام توی هاوایی کنار ساحل لم بدم ، یه ماساژور شخصی و یه منبع بی انتهای آبجو داشته باشم و تمام عمرم حال کنم»… پوووف! مسوول فروش هم ناپدید میشه… بعد جن به مدیر میگه: حالا نوبت توئه… مدیر میگه: «من می خوام که اون دو تا هر دوشون بعد از ناهار توی شرکت باشن»!

نتیجهء اخلاقی : اینکه همیشه اجازه بده که رئیست اول صحبت کنه!
 
 
درس دوم:
یه روز یه کشیش به یه راهبه پیشنهاد می کنه که با ماشین برسوندش به مقصدش… راهبه سوار میشه و راه میفتن… چند دقیقهء بعد راهبه پاهاش رو روی هم میندازه و کشیش زیر چشمی یه نگاهی به پای راهبه میندازه… راهبه میگه: پدر روحانی ، روایت مقدس ۱۲۹ رو به خاطر بیار… کشیش قرمز میشه و به جاده خیره میشه… چند دقیقه بعد بازم شیطون وارد عمل میشه و کشیش موقع عوض کردن دنده ، بازوش رو با پای راهبه تماس میده… راهبه باز میگه: پدر روحانی! روایت مقدس ۱۲۹ رو به خاطر بیار!… کشیش زیر لب یه فحش میده و بیخیال میشه و راهبه رو به مقصدش می رسونه… بعد از اینکه کشیش به کلیسا بر می گرده سریع میدوه و از توی کتاب روایت مقدس ۱۲۹ رو پیدا می کنه و می بینه که نوشته: «به پیش برو و عمل خود را پیگیری کن… کار خود را ادامه بده و بدان که به جلال و شادمانی که می خواهی می رسی»!

نتیجهء اخلاقی : اینکه اگه توی شغلت از اطلاعات شغلی خودت کاملا آگاه نباشی، فرصتهای بزرگی رو از دست میدی!
 
 
درس سوم:
بلافاصله بعد از اینکه زن پیتر از زیر دوش حمام بیرون اومد پیتر وارد حمام شد… همون موقع زنگ در خونه به صدا در اومد… زن پیتر یه حوله دور خودش پیچید و رفت تا در رو باز کنه… همسایه شون -رابرت- پشت در ایستاده بود… تا رابرت زن پیتر رو دید گفت: همین الان ۱۰۰۰ دلار بهت میدم اگه اون حوله رو بندازی زمین!… بعد از چند لحظه تفکر ، زن پیتر حوله رو میندازه و رابرت چند ثانیه تماشا می کنه و ۱۰۰۰ دلار به زن پیتر میده و میره… زن دوباره حوله رو دور خودش پیچید و به حمام برگشت… پیتر پرسید: کی بود زنگ زد؟ زن جواب داد: رابرت همسایه مون بود… پیتر گفت: خوبه… چیزی در مورد ۱۰۰۰ دلاری که به من بدهکار بود گفت؟!

نتیجهء اخلاقی: اگه شما اطلاعات حساس مشترک با کسی دارید که به اعتبار و آبرو مربوط میشه ، همیشه باید در وضعیتی باشید که بتونید از اتفاقات قابل اجتناب جلوگیری کنید!

SkyGraph بازدید : 3168 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

امروز  کارت ویزیت های آماده و لایه باز مشاور املاک  در فرمت PSD فتوشاپ می باشد. این کارت ویزیت یک رو با طراحی بی نظیر خود یکی از جدیدترین و زیباترین کارت ویزیت های گرافیکی آماده مناسب برای مشاور املاک میباشد.که توسط Magic Graphic طراحی شده  دانلود نمیایید 

دانلود کارت ویزیت ایرانی مشاور املاکدانلود کارت ویزیت ایرانی مشاور املاک | فرمت  Psd

تعداد صفحات : 3

درباره ما
آموزش فونت, طراحي کارت, گرافيک,گرافیک دستی ,گرافيک کامپيوتري, دانلود, عکس, کورل, وکتور, فتوشاپ, اسليمي, آرم دانشگاه, تصاوير بک گراند, ايلوستريتور, افترافکت,کليپ آرت, دانلود آلبوم, دانلود براش, گل, آيکن, سربرگ, لوگو, پلاگين,کارت ویزیت ایرانی , آلبوم هنری graphic, gfx, persian, cg, computer graphic, stock images, icon,photoshop, vector, free photo, download, free eps, photoshop brush, icons, free clipart, vector art, download, graphic design, logo
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 366
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 3,780
  • بازدید کلی : 148,690